!!! Curacao Kleurt Oranje !!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu !!! Curacao Kleurt Oranje !!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu

!!! Curacao Kleurt Oranje !!!

Door: Webmaster Fritsgerhard Meursing

Blijf op de hoogte en volg Fritsgerhard

20 Juni 2008 | Nederland, Amsterdam

Beste familie, cyber vrienden, bekenden in Nederland en de wereld,
met veel respect en liefde heet ik jullie allemaal Bon-Bini (Welkom) op www.fritsmeursing.waarbenjij.nu.
Volgens de kranten en mijn eigen waarneming kleurt Curacao helemaal Oranje en wordt Bern in Zwitserland al de hoofdstad van Nederland genoemd
Ook op Curacao begint de Oranje gekte toe te nemen. De horeca gelegenheden doen hier op het eiland goede zaken.
In mijn Oranje stam cafe Netto-Bar in Otrabanda was de feest stemming compleet (na winnaar van de zogenaamde poule des dood,C)
Er werd ook gezegd dat er in Bern meer Oranjes fans dan in Curacao inwoners leeft.

Golden Years.
Ik vierde op 12 juni mij verjaardag (onder het goed presterende Nederlands elftal) in Netto-Bar met sportvrienden, kennissen die voor mij op het eiland Curacao voor onmisbare steun zijn, dit tot de vroege ochten uren.
Ik wil jullie allen bedanken die via mail of telefoon hun felicitatie hebben laten overkomen, en hoop bij terug keer op Nederlands bodem bij wederzien het glas nogmaals te hijsen.
Tot slot hoop ik voor het Nederlands elftal tegen Rusland succes, succes en succes.
Veel liefs, jullie avontuur ridder.
fm.

  • 23 Juni 2008 - 06:31

    Gert Bron:

    Hallo Watertrainer.

    De oranje kleur is hier inmiddels in een rode kleur omgeslagen. Enige schaamte is ondanks de mooie eerste wedstrijden wel op zijn plaats. We lieten ons met eigen middelen, lees met onze eigen sterkte in die wedstrijden, afbluffen en uiteindelijk overklassen. Helaas geen gevecht om iedere meter en niet meer de extra inzet die we de laatste jaren hadden gemist. Na vijftien minuten was eigenlijk al wel duidelijk dat het een verloren strijd was. Helaas pindakaas. Nu kunnen alle zeventien miljoen coaches in ons land lekker de vakantie gaan voorbereiden. Ik zie dat het met jou nog immer goed gaat. Fijn hoor. Genieten doe je volgens mij met volle teugen. Zelf gaan we nog niet op vakantie. Er staan namelijk een aantal leuke projecten voor de deur. Zo ben ik met Chris Baptist, je kent hem nog wel, bezig met een wandelroute voor de ambtenaren van OCSW van Groningen naar Hamburg. Leuke klus die uiteindelijk op 18 augustus met de eerste twintig wandelaars van start gaat.
    Goed dit was het weer.
    Houd je haaks. Met vriendelijke groet.

    Gert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fritsgerhard

Mijn Reis RESERVERING: 6/09/2014 Vertrek Amsterdam Mijn reis voornemens door Central - Amerika: Panama, Costa Rica, Nicaragua, Hunduras, El Salvador, Guatemala, Belize, Mexico. xXx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 23046

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Discover Belize en Central America...

23 Maart 2013 - 24 Mei 2013

Guatemala Casi Cielo...

28 November 2008 - 22 Februari 2009

Zon, Zee, Zand, op Curacao

25 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: