!!! F.C.Groningen winnaar voetbal toernooi Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu !!! F.C.Groningen winnaar voetbal toernooi Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu

!!! F.C.Groningen winnaar voetbal toernooi Curacao

Door: Webmaster Fritsgerhard Meursing

Blijf op de hoogte en volg Fritsgerhard

01 Juni 2008 | Nederland, Amsterdam

Beste familie, cyber vrienden, bekenden in Nederland en de wereld,
met veel respect en liefde heet ik jullie allemaal Bon-Bini (Welkom) op www.fritsmeursing.waarbenjij.nu.
Mijn eerste nieuws aan alle voetballiefhebbers; mijn club f.c Groningen heeft de Chippie-Polar Cup gewonnen door in de finale het elftal van de Nederlandse Antillen met 4 - 2 te verslaan.
In sdk Stadion Brievengat op Curacao waren circa vijfduizend supporters om het Nationale elftal en f.c. Groningen aan te moedigen. Vooral de eerste helft van de wedstrijd was het aanzien meer dan waard.
De selectie van Suriname eindigde op plaats vier en Brazilie op de derde plaats van het toernooi.

Vandaag wil ik jullie graag deelgenoot maken van belangrijk nieuws; een literair agent heeft mij belangrijke toezeggingen gedaan om een boek te schrijven over sport en mijn reizen. Ik vertelde dat ik onderweg zoveel schreef en ook fotografeerde over mijn belevenissen en dat dat wellicht een optie was op korte termijn. Bij vele van jullie al bekend; maak ik graag verre en avontuur reizen. Ook wat mijn liefde en leven voor de sport inhoud.
Tot enkele jaren geleden ging ik richting India, Amerika, Cuba, Puerto Rico en zuid Amerika; Argentinie, Chili, Bolivia en Peru.
Dit allemaal voor het stimuleren van een bewuste en active vriendschap en solidariteit met mijn eigen mensen en mensen in andere landen.
Door enthousiast reis verslagen te maken en te presenteren krijg je een goed beeld wat er allemaal gebeurt in de wereld.

Beste familie en vrienden,ik krijg steeds de vraag van kennissen, wat ik ga doen na mijn periode Curacao, daar wil ik nu geen uitspraak overdoen. Dat heb ik ook een beetje geleerd van het verleden
(met mijn gezondheid) ik leef eerst even op deze periode. De agenda gaat door na Curacao en wat er dan gebeurt, zullen we dan wel zien.
Voor Hier en Nu mijn Hangmat, en het Zwitserleven gevoel.
Met dankbaarheid en liefde van jullie avontuur ridder.

fm.


  • 01 Juni 2008 - 18:27

    Joke:

    Je hebt het weer lekker voorelkaar.
    Leuk dat mijn clubje ook joun clubje is.
    Vele knuffels uut Grunnen

  • 05 Juni 2008 - 07:58

    John:

    Hallo Frits,

    ik ben een verzamelaar van programma's van FC Groningen en ben op zoek naar het programma van de Polar Cup. Zou je mij daar aan kunnen helpen. Wil je mij mailen op johndej@telfort.nl?

    Alvast bedankt, John

  • 18 Juni 2008 - 08:38

    Willem:

    Hey Frits,

    Fijn dan de FC daar ook succesvol is. Zoals je waarschijnlijk wel weet is Oranje met 9 punten de overduidelijke winnaar geworden van de poule des doods!

    Ik wil je boek ook graag lezen wanneer je hem daadwerkelijk hebt gerealiseerd.

    Gr. Willem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fritsgerhard

Mijn Reis RESERVERING: 6/09/2014 Vertrek Amsterdam Mijn reis voornemens door Central - Amerika: Panama, Costa Rica, Nicaragua, Hunduras, El Salvador, Guatemala, Belize, Mexico. xXx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 23046

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Discover Belize en Central America...

23 Maart 2013 - 24 Mei 2013

Guatemala Casi Cielo...

28 November 2008 - 22 Februari 2009

Zon, Zee, Zand, op Curacao

25 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: