!!! Grote kater na Voetbal weekend !!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu !!! Grote kater na Voetbal weekend !!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu

!!! Grote kater na Voetbal weekend !!!

Door: Webmaster Fritsgerhard Meursing

Blijf op de hoogte en volg Fritsgerhard

28 Juni 2008 | Nederland, Amsterdam

Beste familie, vrienden en bekenden in Nederland en heel de Wereld.
Met respect en liefde heet ik jullie welkom op www.fritsmeursing.waarbenjij.nu
Als grote sport en voetballiefhebber ben ik de hele week bezig een kater te verwerken van de vorige weekeinde.
Nadat Oranje op alle fronten door Guusje en de Russen in de kwartfinale werden overtroef; moesten wij op Curaçao opnieuw een pijnelijke nederlaag slikken van de Nederlandse Antillen tegen Haiti in de voorronde voor het WK 2010 in Zuid-Afrika.In het volgepakte sportcomplex brievengat werd met 1-0 verloren van het Haitiaanse elftal. De spelers waarvan de meeste spelend in Nederland kwamen niet tot scoren toe, en kregen geen enkele uitgespeelde kans van de tegenstander.Overigens zou een gelijkspel niet voldoende zijn geweest voor het team van bondscoach Leen Looyen. De Antilliaanse selectie speelde op haitiaanse boden met 0-0 gelijkspel.
Voor deze belangrijke wedstrijd is de speler Robin Nelisse in gevlogen van uit Oostenrijk (Red bull Salzburg) en getraind door Cor Adriaans. Ook met Robin Nelisse in de basis kon de droom voor een plaats in de volgende ronde niet gerealiseerd worden.
Er zal een herbezinning door de voetbalbestuurders en sponsors op Curaçao voor een nieuwe gemeenschappelijk doel; wat willen wij (opbouwen jeugdvoetbal)om ons doel te bereiken, is hard nodig !!!

Tot slot:
Het triste van het EK op Curaçao: Nederland er uit, de Nederlandse Antillen er uit.
Dubbel verdriet !!!!
Voor mij rust weinig anders dan de hoop op supervoetbal finale wedstrijd in EK 2008 en dat het Voetbal zal zegevieren: Respect en Fairplay. En de winnaar mag morgen zondag 29 juli 2008 Spanje worden.
Met respect en liefde jullie avontuur ridder.
fm.

• 30 Juni 2008 - 13:17

Jhaneshwar :

Hoe gaat het papa? Ik was teleurgesteld. Nederland was zo goed bezig in het begin, net in de kwart finale ging het verkeerd. Spanje heeft lang gevochten voor de cup en uiteindelijk hebben ze gekregen wat ze hebben verdiend. Maar groetjes en breng een kado voor me. Jhaneshwar doeiiiiiiii