!!! Afscheid van mijn dierbare Kameraden !!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu !!! Afscheid van mijn dierbare Kameraden !!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu

!!! Afscheid van mijn dierbare Kameraden !!!

Door: Webmaster Fritsgerhard Meursing

Blijf op de hoogte en volg Fritsgerhard

10 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Beste familie, vrienden en bekenden. Met veel respect en liefde heet ik jullie welkom op www.fritsmeursing.waarbenjij.nu
Gezien mijn aankomend vertrek naar Nederland moet ik nieuwe adoptie adres zoeken voor mijn dieren die mij heel veel plezier en steun bezorgden met mijn verblijf zo'n 8 maanden op Curaçao. In totaal beschikt ik bij het aangelegen omheining en tuin van het apartement twee honden en twee katten, acht kippen en duiven. Ik wilde graag een steentje bijdragen en het besluit genomen na raadzaam advies van de dierenbescherming Curaçao.
Ik zorgde voor voeding; special voer brokjes voor de honden, katten en ook voer voor de kippen en duiven.
Ook dat er altijd een bak vers water klaar staat !!!
Na de geweldige belevenis van liefde tussen Mens en Dier, moet ik afscheid nemen, want uit eindelijk was ik toch maar een dieren vriend op door reis, en verlang je liever niet veel van om aan de stok te krijgen met Mens of Dier onderweg. Maar zoals ik laatst in een boek las; Mensen verlangen liever niet veel van het leven al reizend, omdat ze bang zijn te verliezen.Maar als je de goede strijd wil strijden, moet je de wereld bekijken als een enorme schat, die op je ligt te wachten om te worden ontdekt en veroverd; Ik geloof in het laatst.

Zoals eerder bericht; Trouw mijn dochter Regina met Rob beeris op 30 juli 2008 om 10.00 v.m plaats kransgebouw gebouw te Willemstad. otrabanda.Ik zal jullie berichten m.b.t programma op deze bijzondere dag.

Slot.
Viva es Spanje, "beter laat dan nooit" alsnog mijn felicitatie aan al mijn spaanse vrienden in Nederland en de Wereld. Dit voor hun super-wedstrijden, en waardig Europees kampioenen 2008 zijn.

Verder bedankt van jullie reactie en liefde volle belangstelling, ik zal jullie zeker een bezoek brengen over enige weken als ik terug ben in Nederland.
Veel liefs!
Jullie avontuur ridder!!!!
fm.

  • 19 Februari 2009 - 16:06

    Jules Marchena:

    kon ta bai, broder.
    Ami i Karel ta sinta wak bo website awe, 19 febr. Kon a bai ku e biahe.
    Saludos di Karel.
    Karel a hana bo wEBSITE HOPI GREAT!
    cHIAO

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fritsgerhard

Mijn Reis RESERVERING: 6/09/2014 Vertrek Amsterdam Mijn reis voornemens door Central - Amerika: Panama, Costa Rica, Nicaragua, Hunduras, El Salvador, Guatemala, Belize, Mexico. xXx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 23046

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Discover Belize en Central America...

23 Maart 2013 - 24 Mei 2013

Guatemala Casi Cielo...

28 November 2008 - 22 Februari 2009

Zon, Zee, Zand, op Curacao

25 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: