!!! Special Events Curacao !!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu !!! Special Events Curacao !!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu

!!! Special Events Curacao !!!

Door: Webmaster Fritsgerhard Meursing

Blijf op de hoogte en volg Fritsgerhard

05 Mei 2008 | Nederland, Amsterdam

Hieper de pieper de piep !!!
....Hoeraaaaaaaaaa
30 april 2008, koninginnedag !!!
Als vanouds liep Curacao woensdag massaal uit voor de viering van Koninginnedag 2008.
Ik was er weer bij dit jaar en uitbundig mee gevierd.
Het bracht herrinnering met zich mee, en deed me denken aan mijn jeud en schoolperiode op Curacao, Aubade voor de Koningin bij de Gouverneur en daarna de wandelmars door de straten van Willemstad etc. Even gebruikelijk kleurde de straten van Punda en Otrabanda weer massaal Oranje.
Verschillende festiviteiten en activiteiten waren er gepland om het ieder een naar de zin te maken.
De sfeer was vooral gemoedelijk op deze bijzondere dag. Ik was in gezelschap van mijn personal coach op Curacao; Jules Marchena die ook op deze dag zijn verjaardag vierde, hij nodigde mij om voor zon ondergang te gaan eten en drinken in een bekend restaurant in Punda. Ik wil jullie allen volgen jaar 2009, in deze tijd de oceaan over te vliegen met een van de vele Dutch airlines die dagelijks Curacao aandoen, om samen dit traditionele Koningenedag op mijn geboorte eiland te vieren; een feest voor jong en oud.
En !!! Mijn healing secret te ondekken: ZZZ !!! Zee, Zand, Zon.

Tot slot:
Op 30 april is op Curacao overleden oud minister president van de Nederlandse Antillen 1973 - 1977 Juan (Juantjo) Evertz, hij laat achter een collectieve herbezinning, en ik wil die met jullie delen, Hij schrijft: "Wat willen wij, waar willen wij naar toe en hoe moeten wij ons doel bereiken, is hard nodig."
Beste familie, dierbaren cyber vrienden en kennissen, nogmaals bedank voor jullie positieve reactie op www.fritsmeursing.waarbenjij.nu
Als de wil er is, is de moeite goud waard! Resultaat volg zeker.
Jullie adventure ridder op Curacao en de Caribbean.
fm.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fritsgerhard

Mijn Reis RESERVERING: 6/09/2014 Vertrek Amsterdam Mijn reis voornemens door Central - Amerika: Panama, Costa Rica, Nicaragua, Hunduras, El Salvador, Guatemala, Belize, Mexico. xXx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 23046

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Discover Belize en Central America...

23 Maart 2013 - 24 Mei 2013

Guatemala Casi Cielo...

28 November 2008 - 22 Februari 2009

Zon, Zee, Zand, op Curacao

25 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: