!!! Groot nieuws uit Willemstad Curacao !!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu !!! Groot nieuws uit Willemstad Curacao !!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu

!!! Groot nieuws uit Willemstad Curacao !!!

Door: Webmaster Fritsgerhard Meursing

Blijf op de hoogte en volg Fritsgerhard

18 April 2008 | Nederland, Amsterdam

Beste familie,cyber vrienden, bekenden in Nederland. Met veel respect en liefde heet ik jullie Welkom (Bon-Bini) op www.fritsmeursing.waarbenjij.nu .
Hierbij een leventeken van jullie avontuur ridder van uit het Caribische gedeelte van het Koninkrijk.
Momenteel na alle feest dagen is het natuurlijk flink wat rustiger hier,en ik zoek vaker mijn hangmat.
Alhoewel de Zon vacantie vluchten vluchten uit Nederland (4 vluchten dagelijks) ons International airport aankomen, en op korte termijn 21 keer perweek met diverse vluchten op geschroefd met ingang van komende winterseizoen (november) vanuit Schiphol.
Dit allemaal om de vraag van uit Koningkrijk Nederland en Europa onder vacantiegangers de populariteit van de Antillen heeft een grote vlucht genomen.
Gezien een geweldige aanbod aan mogelijkheid om tekomen voor een zonig, bruizende zee, duik en strandvacantie voor een optimal relaxen en ontspannen.
Groot Nieuws!!!!
Beste familie en vrienden; de dagelijkse oceaan oversteek naar Nederland zal nog enige maanden zonder mij plaats vinden.
Mijn dochter Regina zal binnenkort met haar oude school-en leefmaatje in het huwelijksbootje stappen.
Rob en Regina wonen met dochter Serina van negen maanden in helmond (NB).
Het huwelijk zal op Curacao plaats vinden in de juli.
Behalve de bruidspaar, dochtertje Serina en familie van de bruid en bruidegom, zullen ook een groot aantal feestneuzen uit Helmond e.o en Nederland de oceaan oversteken om getuigen te zijn van deze hoogte punt, later zal ik jullie meer over berichten.
Positief nieuwtje over mijn gezondheid; na medische controle alhier is dat mij lichamelijke klachten (gezondheid en innerlijke staat) versneld goed vooruit gaat, voor mij zelf een wonder!!!
Tot slot:
Vrienden, familie en bekenden tot hier voor nu, ik ga nu een duik nemen in de swimming pool van mijn apartement om de avond in tegaan.in de ochten doe ik mijn strand bezoek voor een zee duikje, zoals ik al hierover heb medegedeeld behoort het tot een essentiele deel van mijn dag indeleng en het Zwitserleven gevoelsteeds weer te ervaren, dit zonder te veel euros.
Zoals ik ergens las:
I work hard 40 years.
I live hard and vacation hard.
What more I can say?
I thanks my self for the power of my choice.!!!!!
Ha, Ha, Ha, Ha,

Jullie avontuur ridder.
fm.




  • 22 April 2008 - 08:28

    Gert:

    Hallo Watertrainer.

    Ik ben blij te lezen dat het met jouw erg goed gaat. Blijkbaar gaat er Niets Boven De Lekkere Antillen. Geniet er maar lekker van. Wij blijven ondertussen wel voor jou aan het werk. Hahaha. Zelf doe ik dat bij de Milieudienst. Een Plan van Aanpak voor 2009-2014 voor een Schone Stad Groningen. Wie had dat ooit gedacht he. Gelukkig kan ik daar mijn oude liefde de fotografie gebruiken. Wil je de resultaten zien? Kijk dan bij LenteKriebels op mijn site www.gbpictures.oypo.nl
    Mocht je iemand hebben die belangstelling heeft voor mooie sieraden (broches, haarspelden) uit schelpen dan hoor ik het wel. Randy heeft erg mooie voor de verkoop. Het laat zich groeten. En die hartelijke groeten krijg je ook van mij. Doeg ... Gert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fritsgerhard

Mijn Reis RESERVERING: 6/09/2014 Vertrek Amsterdam Mijn reis voornemens door Central - Amerika: Panama, Costa Rica, Nicaragua, Hunduras, El Salvador, Guatemala, Belize, Mexico. xXx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 23046

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Discover Belize en Central America...

23 Maart 2013 - 24 Mei 2013

Guatemala Casi Cielo...

28 November 2008 - 22 Februari 2009

Zon, Zee, Zand, op Curacao

25 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: