De Parel van de Caribean Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu De Parel van de Caribean Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu

De Parel van de Caribean Curacao

Door: Webmaster Fritsgerhard Meursing

Blijf op de hoogte en volg Fritsgerhard

18 December 2007 | Nederland, Amsterdam

Beste familie, cyber vrienden en bekenden. Ik ben al enige weken op de Antillen Curacao, een droom bestemming voor een zalige strand vakantie in de branding.
Er zijn hier watersport mogelijkheden te over, maar ik houd het rustig in mijn hangmat onder een palmboom, en geniet van het Zwitserleven gevoel elke dag.
Ook dochter Regina en Rob met Seryna van zeven maanden vertoefden twee weken op Curacao, en genoten elke dag van zon, zee en strand, 17 december vertrokken zij naar Nederland voor de kerstdagen aldaar met familie te vieren. Langzaam maar zeker kom ik tot het besef dat Curacao de belofte die in haar bij naam schuilt, ruimschoots heeft waargemaakt.

"Dont Worry be Happy"
Wie van het echt leven op Curacao wil proeven, kan deel-nemen aan het "Meet The People" een swingend bezoek aan "The famous Netto Bar" Otrabanda het stad deel West van Willemstad "Met the Green Rum Secret".Een aantrekkelijk verzamelplaats voor jong en oud na 18.00 uur, voor een praatje en weetjes om de dag af te sluiten met een gerstenat of een green rum secret tot in de late uren van de nacht als Tjoe de Barman sluit.

Als laatste wens ik jullie allemaal een goede voorbereiding i.v.m. de naderen de feestdagen en het einde 2007.
Daar over in mijn volgende bericht over Culinary Curacao, ook wel de Kushina Krioyo, ofwel de Creoolse keuken die op Curacao de boventoon voert bestaat uit het aller lekkerste van de hele Wereld.

  • 18 December 2007 - 19:38

    Wendell Hato:

    Mi ruman Fritzie Boy,

    Danki pa bo bunita mail i kontakto.
    Awe ta hasi net kuater anja ku nos gran tata, amigu i un gran persona a bai laga nos. Great ku bo a konta di Netto Bar , kual enberdad tabata nos tata su gran lugar di enkontra su amigunan i demas konosirnan.

    Frits sigi disfruta di un dushi vakansie i kwida bo kurpa semper.
    Danki di tey!1. Danki di ta un amigu i manera bo mes ta bisa semper , danki di ta sinti bo un yui sin dolor i amigu di tata.

    Tur kos bon i pasa dushi dianan di fiesta riba nos dushi Isla Korsou.
    Si bo logra , lo mi apresia si bo por bishita mamai na Boca i bishita tata su graf den Santana di Roodeweg.

    Un brasa yen di kalor i take care.

    Hopi saludos pa tur konosirnan eybanda.

    Bp broer, Wendell Hat.

  • 18 December 2007 - 20:27

    Reina:

    Hai Frits,
    Lekker genieten daar in de zon en relaxen.
    Ik heb nieuws voor je, ik ga per 1 maart vertrekken uit het zwembad en ga over naar de dienst ROEZ vd gemeente groningen bij de afdeling parkeervergunningen voor 3 dagen per week.
    Ik heb het besluit genomen om uit het zwembad te stappen nu het nog kan en mijn werkveld te ruilen zodat ik de laatste werkjaren niet meer in het warme vochtige klimaat hoef te zijn.
    Hele fijne kerstdagen en een heel goed jaar 2008 gewenst van Reina en Albert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fritsgerhard

Mijn Reis RESERVERING: 6/09/2014 Vertrek Amsterdam Mijn reis voornemens door Central - Amerika: Panama, Costa Rica, Nicaragua, Hunduras, El Salvador, Guatemala, Belize, Mexico. xXx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 23112

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Discover Belize en Central America...

23 Maart 2013 - 24 Mei 2013

Guatemala Casi Cielo...

28 November 2008 - 22 Februari 2009

Zon, Zee, Zand, op Curacao

25 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: