Eindelijk in mijn hangmat - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu Eindelijk in mijn hangmat - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu

Eindelijk in mijn hangmat

Door: Webmaster Fritsgerhard Meursing

Blijf op de hoogte en volg Fritsgerhard

01 December 2007 | Nederland, Amsterdam

Ik ben eindelijk weer terug op een plek op aarde waar de zee, heuvels, en bergen mij kennen. Mi dushi Korsou (Curacao). Ik zal spoedig wat nieuwtjes
en weetjes sturen.

  • 08 December 2007 - 00:26

    Yvette Peternella:

    hoi, dat is goed nieuws voor jou. Je bent nu echt op jou plek, dat hoop ik ook over een paar jaren. Ik wil ook zo graag terug. mijn tijd komt ook. het beste en maak er wat van,doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fritsgerhard

Mijn Reis RESERVERING: 6/09/2014 Vertrek Amsterdam Mijn reis voornemens door Central - Amerika: Panama, Costa Rica, Nicaragua, Hunduras, El Salvador, Guatemala, Belize, Mexico. xXx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 23110

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Discover Belize en Central America...

23 Maart 2013 - 24 Mei 2013

Guatemala Casi Cielo...

28 November 2008 - 22 Februari 2009

Zon, Zee, Zand, op Curacao

25 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: