Thuis in de Caribbean is niet langer dromen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu Thuis in de Caribbean is niet langer dromen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu

Thuis in de Caribbean is niet langer dromen

Door: Webmaster Fritsgerhard Meursing

Blijf op de hoogte en volg Fritsgerhard

13 November 2007 | Nederland, Groningen

Ik droom alvast van mijn hangmat,
(zie foto) aan het strand. de Zon ketst van het witte strand. Insmeren, zonnebaden, zwemmen in de warme zee en dan weer luieren in de schaduw van een palmboom in mijn hangmat.
Jullie moeten niet vergeten dat een tropische vacantie in het Caribisch gebied garandeerdt de zekerheid van warme zon. Tot ziens dan !!!!

  • 23 November 2007 - 12:57

    Dirk-Siemen:

    Beste Frits,
    Zo te zien ga je bijna op reis! Heel jaloers ben ik bij het zien van de hangmat. Een prettige reis, veel mooie ervaringen en een goede hangmat toegewenst!!
    Groeten,
    Dirk-Siemen Wendelaar Bonga
    ISOP

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fritsgerhard

Mijn Reis RESERVERING: 6/09/2014 Vertrek Amsterdam Mijn reis voornemens door Central - Amerika: Panama, Costa Rica, Nicaragua, Hunduras, El Salvador, Guatemala, Belize, Mexico. xXx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 23111

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Discover Belize en Central America...

23 Maart 2013 - 24 Mei 2013

Guatemala Casi Cielo...

28 November 2008 - 22 Februari 2009

Zon, Zee, Zand, op Curacao

25 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: