Thuis in de Caribbean is niet langer dromen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu Thuis in de Caribbean is niet langer dromen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu

Thuis in de Caribbean is niet langer dromen

Door: Webmaster Fritsgerhard Meursing

Blijf op de hoogte en volg Fritsgerhard

13 November 2007 | Nederland, Groningen

Ik droom alvast van mijn hangmat,
(zie foto) aan het strand. de Zon ketst van het witte strand. Insmeren, zonnebaden, zwemmen in de warme zee en dan weer luieren in de schaduw van een palmboom in mijn hangmat.
Jullie moeten niet vergeten dat een tropische vacantie in het Caribisch gebied garandeerdt de zekerheid van warme zon. Tot ziens dan !!!!

• 23 November 2007 - 12:57

Dirk-Siemen:

Beste Frits,
    Zo te zien ga je bijna op reis! Heel jaloers ben ik bij het zien van de hangmat. Een prettige reis, veel mooie ervaringen en een goede hangmat toegewenst!!
    Groeten,
    Dirk-Siemen Wendelaar Bonga
    ISOP

Fritsgerhard

Mijn Reis RESERVERING: 6/09/2014 Vertrek Amsterdam Mijn reis voornemens door Central - Amerika: Panama, Costa Rica, Nicaragua, Hunduras, El Salvador, Guatemala, Belize, Mexico. xXx