"Al reizend ervaart men in het leven alles anders" - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu "Al reizend ervaart men in het leven alles anders" - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu

"Al reizend ervaart men in het leven alles anders"

Door: Webmaster Fritsgerhard Meursing

Blijf op de hoogte en volg Fritsgerhard

28 Oktober 2007 | Nederland, Groningen

waarbenjij.nu

"Al reizend ervaart men in het leven alles andres"
Op fritsmeursing.waarbenjij.nu heeft Webmaster Fritsgerhard Meursing een nieuw bericht geplaatst.

Klik op onderstaande link voor het volledige bericht:
http://fritsmeursing.waarbenjij.nu/?intMessageId=2210247

Het eerste gedeelte van het bericht luidt als volgt:

Met veel respect, met veel liefde heet ik jullie allen welkom op mijn website. "wie zich zijn eigen weg baant door de wereld, hoort in het leven eens zijn eigen lied". Deze fraaie regels, ontsproten aan het brein van de dichter Roland Holst en uitgehouwen in de voorzijde van het Eindhovens station,...

  • 30 Oktober 2007 - 20:26

    Seryna Beeris:

    leuk opa ,wanneer kan ik mee.
    ik heb tijd genoeg,net als jij.
    ik vraag aan mama en papa of ik met je mee mag !!!!
    gr SERYNA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fritsgerhard

Mijn Reis RESERVERING: 6/09/2014 Vertrek Amsterdam Mijn reis voornemens door Central - Amerika: Panama, Costa Rica, Nicaragua, Hunduras, El Salvador, Guatemala, Belize, Mexico. xXx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 23118

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Discover Belize en Central America...

23 Maart 2013 - 24 Mei 2013

Guatemala Casi Cielo...

28 November 2008 - 22 Februari 2009

Zon, Zee, Zand, op Curacao

25 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: