fritsmeursing. waarbenjij.nu - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu fritsmeursing. waarbenjij.nu - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu

fritsmeursing. waarbenjij.nu

Door: Webmaster Fritsgerhard Meursing

Blijf op de hoogte en volg Fritsgerhard

28 Oktober 2007 | Nederland, Groningen

Beste familie, vrienden en bekenden, ik wil jullie attenderen via deze site; dat ik op korte termijn mijn geboorteland te bezoeken op doorreis, met het doel voor ogen om een reis door Midden-Amerika te maken en in verschillende landen ecotoerisme en sportief bezig te zijn. maar wie weet dat door mijn reis verslag over wetenswaardig en bezienswaardigheden met foto's etcetera de kribbels bij jullie op komen om ook aan zo'n reis te beginnen.
Jullie avontuur Ridder
Fritzi-Boy

  • 28 Oktober 2007 - 20:07

    Reina:

    Heej Frits,

    leuk weer eens van je te horen. ik zal je volgen op je reis en vind het geweldig dat je dit gaat doen, wens je veel succes en plezier en vooral geniet ervan.

    groet reina

  • 28 Oktober 2007 - 20:18

    Sonja:

    Hallo Frits,

    Leuk zo'n site hè. ik heb er ook een. Ga je ook weer naar Guatemala? Ik ga van 8 december tot 25 januari. Asi voy a celebrar navidad y año nuevo ahi !!!
    Laat me horen wanneer je weer gaat.

    Con cariño,
    Sonja

  • 29 Oktober 2007 - 07:52

    Caroline Meursing:

    Hai Fritzi-Boy
    Wij hier vanuit het Brabantse land wensen jou een hele fijne reis. Petje af.
    Veel succes en geniet ervan.

    Groetjes Caroline, Stanly en Kevin
    XXX

  • 29 Oktober 2007 - 07:53

    Gerda Kok:

    Hey lieverd.
    Heel veel plezier. Ik hoop veel van je te horen en te zien! Tja, onze afspraak in de kroeg moet nog ff wachten.....
    Liefs, Gerda

  • 29 Oktober 2007 - 11:07

    Martin:

    Geweldig om zo'n trip te maken. Ik zal wel weer hier in dit kikkerlandje blijven. Maar gelukkig wel in een gezellige kroeg.

    Proost
    Martin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fritsgerhard

Mijn Reis RESERVERING: 6/09/2014 Vertrek Amsterdam Mijn reis voornemens door Central - Amerika: Panama, Costa Rica, Nicaragua, Hunduras, El Salvador, Guatemala, Belize, Mexico. xXx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 23111

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Discover Belize en Central America...

23 Maart 2013 - 24 Mei 2013

Guatemala Casi Cielo...

28 November 2008 - 22 Februari 2009

Zon, Zee, Zand, op Curacao

25 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: