Dom, Dom, Dooooom !!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu Dom, Dom, Dooooom !!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu

Dom, Dom, Dooooom !!!

Door: Webmaster Fritsgerhard Meursing

Blijf op de hoogte en volg Fritsgerhard

23 December 2007 | Nederland, Amsterdam

Een duik nemen met mijn mobiele telefoon is dom !!!
Enige dagen geleden is het mij overkomen in het zwembad van mijn apartement op Curacao. Het was als gewoonlijk zonnig en warm en ben vergeten mijn mobiele telefoon uit mijn broekzak te verwijderen na een telefonisch gesprek; Dom, Dom, Doooooooooooom.!!!
Ik maakte me direct zorgen, het gloorwater had de binnenkant de beeldscherm bereikt, het water druppelde er uit.De inhoud van mijn telefoon was gewassen dat was direct duidelijk.
Ik legde alles in de Zon om te drogen. Het ergste wat me kon overkomen was de eerder gemaakte fotos van mijn klein dochter Seryna in het zwembad verloren zou gaan. De rest maakte me niet zoveel uit. Ik had de goede hoop wat achterbeeldscherm betrof mij bespaar zou blijven van schade.
De zelfde dag liet ik mijn mobiele telefoon door een vriend en expert m.b.t mobiele telefoons onderzoeken op de aan gerichte schade. Na enige technisch onderzoek kwam de mededeling van mijn vriend. Het spijt hem, er kan weinig aangedaan worden, ik vroeg hem nog om nogmaals te kijken of mijn adressen, en fotos nog gered konden worden. Al snel had mijn vriend uitgevogeld dat de chip schijf van mijn mobiele beschadigd was, niets stond er meer op!!!
Geluk bij een ongeluk heb ik weer een mobieltje in bruikleen van mijn broer en weer telefonisch bereikbaar op Curacao: +5999-5143952 Maar het ergste is dat ik de meeste van jullie niet meer telefonisch kan bereiken, ten zij jullie zo vriendelijk willen zijn jullie telefoon nummer op te sturen.
Tot slot: Ik ben tevreden met alles hier en ga met verwondering iedere dag mijn Zwitserleven gevoel verder.
Nou dat was voor nu mijn verhaal, tot mijn volgende bericht!!!

  • 23 December 2007 - 21:56

    Toon:

    mijn telefoonnummers zijn, wat curacao betreft: 7376950 en 5239794 verder mijn beste wensen voor je vakantie en denk voortaan aan je mobieltje, toon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fritsgerhard

Mijn Reis RESERVERING: 6/09/2014 Vertrek Amsterdam Mijn reis voornemens door Central - Amerika: Panama, Costa Rica, Nicaragua, Hunduras, El Salvador, Guatemala, Belize, Mexico. xXx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 23113

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Discover Belize en Central America...

23 Maart 2013 - 24 Mei 2013

Guatemala Casi Cielo...

28 November 2008 - 22 Februari 2009

Zon, Zee, Zand, op Curacao

25 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: