!! Focus op Panama en midden america !! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu !! Focus op Panama en midden america !! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu

!! Focus op Panama en midden america !!

Door: Webmaster Fritsgerhard Meursing

Blijf op de hoogte en volg Fritsgerhard

23 Januari 2008 | Panama, Panama-stad

Beste familie, cyber vrienden en bekenden. Zoals eerder vermeld verblijf ik al 1 weken en enige dagen in Panama.
Het is fijn hier te zijn met sportvrienden van de jaren 80/90, om oude de tijden en gebeurtenissen weer te herleven, zoals bezoeken aan bekende uitgansgelegenheid, happy-hours.
Ook BBQ buffet bereid met een Panamees stijl in een tropisch sfeer, met live muziek en florklorische dans optredens.
Ook heb ik een nieuw mobieltje gekocht in de vrije zone in Colon Panama, kust gebied aan de Caribische zee.
Andere bezienswaardigheid is wereld grootste wonder, Panama Kanaal, 80 km lang. Schepen van alle delen van de wereld varen van de Caribische zee via de baai van Lemon door de Kanaal naar de diepe zee van de pacific ocean.
Indrukwekkend was mijn bezoek in landig aan de provencie Chiriqui, de nationaal park met vulcan baru en de cordillera de Talamanca.
Ook heb ik een teleurstellend bericht wat mijn gezondheid betreft, door aanhoudende rugklachten en pijnstillers te moeten slikken (hernia) heb ik besloten mijn reis door midden amerika wat in te korten en aangepast tot Costa Rica en Nicaragua. Ik zal na een bezoek aan Coste Rica een snuffel bezoek aan een sportproject die gesteund wordt door de Gemeente Groningen en Isop aan de gemeente San Carlos in Nicaragua.
Mijn blijde en prettige mededeling aan jullie is dat ik een eenmans bedrijf op korte termijn hoop te beginnen met de hulp en steun van sportvrienden in Panama. Het is internationaal georienteerd op voedings supliment en gezondheids bevorderde werking, zodat er van elk van jullie wat wils is in de toekomst. Later meer hier over, hoe en wanneer van start en welke producten.
Tot hier mijn bericht, volgende keer verder!!!
Nog steeds jullie avondtuur ridder!!!




  • 24 Januari 2008 - 19:45

    Reina:

    heej frits,

    wel blijven genieten maar ook rustig aan doen met je rug want anders duurt het allemaal nog langer.
    ik heb per 1 maart een andere baan en ga uit het zwembad en naar parkeervergunningen bij de gemeente RO/EZ vandaag al even gesnuffeld en dit is heel iets anders.
    veeeeeeeeeel groetjes van mij en een knuffel ,geniet.geniet.geniet!!!!!!!!

  • 25 Januari 2008 - 10:57

    Toon:

    chiiqui: wat een prachtige bloemen, wat een land en tuinbouw met groentenn en fruit datje ook in Nederland kent. En wat een zelfbewustzijn van de Chiricanos of hoe zij zich noemen, met lichtjes de tendens om helemaal op eigen benen te gaan staan. jij zal zeker bekende baseballers zijn tegengekomen en ook voetballers neem ik aan. En ik dacht ook: wat een moeilijke levensomstandigheden van de indianen hoog in de heuvels. en de koelte in de avond welke je naar je bed doen verlangen als warmn nestje. toon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fritsgerhard

Mijn Reis RESERVERING: 6/09/2014 Vertrek Amsterdam Mijn reis voornemens door Central - Amerika: Panama, Costa Rica, Nicaragua, Hunduras, El Salvador, Guatemala, Belize, Mexico. xXx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 23046

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Discover Belize en Central America...

23 Maart 2013 - 24 Mei 2013

Guatemala Casi Cielo...

28 November 2008 - 22 Februari 2009

Zon, Zee, Zand, op Curacao

25 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: