Panama de brug naar de nieuwe wereld - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu Panama de brug naar de nieuwe wereld - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Fritsgerhard Meursing - WaarBenJij.nu

Panama de brug naar de nieuwe wereld

Door: Webmaster Fritsgerhard Meursing

Blijf op de hoogte en volg Fritsgerhard

12 Januari 2008 | Panama, Panama-stad

Beste familie cyber vrienden en bekenden.
Ik ben goed aangekomen in Panama City, en vertoef nu bij mijn gastgezin.Ik heb plannen om in Panama en midden Amerika, inlanding te reizen om een impressie in het kader van sociaalleven en ecotoerisme en met het doel: gewoonten, ideeen en de verrichtingen van andere volkeren van nabij te leren kennen. Dit weekend zal ik met vrienden en oude studie collega´s
van de jaren 80/90 een meeting hebben in een finca/boerderij in de omgeving van Panama city.
Ik zal jullie later over berichten, voor nu aller beste.
Un abrazo van de bevolking van Panama!!!

  • 12 Januari 2008 - 19:02

    Willem Oosting:

    Hola Frits!

    Que tal mae? Puedes saludar mis amigos en Costa Rica y Nicaragua cuando estas alla. Me imagino que sientas una vida muy feliz. Estoy celoso que haces!

    Que le vaya bien amigo,

    Nos escribimos


  • 13 Januari 2008 - 00:14

    TOON:

    IK BLIJF JE VOLGEN, VOLGENDE MAAND GA IK OOK TWEE WKEEN NAAR PANAMA TOE, NAAR COLLEGAS IN ATALAYA, IN DE PROVINCIE SANTIAGO DE VERAGUAS; ZIJ HEBEBN DAAR EEN LANDBOUWSCHOOL OPGEBOUWD, EEN COLLEGA IS DAAR NOG , DE ANDER IS ERGENS PASTOOR, PANAMESE KRUISVAARDERS EN ANDERE LEKEN HEBBEN HET WERK OVERGENOMEN.
    ALLE GOEDS.
    TOON

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fritsgerhard

Mijn Reis RESERVERING: 6/09/2014 Vertrek Amsterdam Mijn reis voornemens door Central - Amerika: Panama, Costa Rica, Nicaragua, Hunduras, El Salvador, Guatemala, Belize, Mexico. xXx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 23120

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Discover Belize en Central America...

23 Maart 2013 - 24 Mei 2013

Guatemala Casi Cielo...

28 November 2008 - 22 Februari 2009

Zon, Zee, Zand, op Curacao

25 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: